Ac Valentiniani quidem, qui desuper ex divinis emissionibus deduxere conjugationes, acceptum habent matrimonium: Basilidis autem sectatores, "Cum interrogassent, inquiunt, apostoli, nun sit melius uxorem non ducere, dicunt respondisse Dominum: Nonomnes capiunt verbum hoc. Sunt enim eunuchi alii a nativitate, alii vero a necessitate. "Hoc dictum autem sic interpretantur: "Quidam ex quo nati sunt, naturaliter feminam aversantur, qui quidem hoc naturali utentes temperamento, recte faciunt, si uxorem non ducant. Hi, inquiunt, eunuchi sunt ex nativitate. Qui autem sunt a necessitate, ii sunt theatrici exercitatores, qui, gloriae studio retracti se continent. Quinetiam qui casu aliquo excisi sunt, eunuchi facti sunt per necessitatem. Qui itaque eunuchi fiunt per necessitatem, non fiunt eunuchi secundum logon, seu rationem. Qui autem regni sempiterni gratia seipsos castrarunt, id ad declinandas, inquiunt, conjugii molestias facerunt, quod procurandae rei familiaris onus ac sollicitudinem timerent. Et illud: Melius est nubere quam uri, dicentem Apostolum aiunt velle: Ne animam tuam in ignem injicias, noctu et interdiu resistens, et timens ne a continentia excidas. Nam cum in resistendo occupata fuerit anima, a spe est divisa - Patienter igitur sustine, inquit his verbis Isidoms in Moralibus, "contentiosam mulierem, ne a Dei gratia avelliaris; et cum ignem in semine excreveris, cum bona ores coscientia. Quando autem, inquit, tua gratiarum actio delapsa fuerit in petitionem, et deinceps steteris, ut tamen labi ac timbare non desinas, duc uxorem. Sin est aliquis juvenis, vel pauper, vel infirmus, et non ei libel logo, seu rationi, convenienter uxorem ducere, is a fratre ne discedat; dicat: Ingressus sum in sancta, nihil possum pati. Quod si eum suspicio aliqua subeat, dicat; Frater, impone mihi manure, ne peccem; et confestim turn in mente, turn in corpore opem experietur. Velit modo quod bonum est perficere, et assequetur. Nonnunquam autem ore tenus dicimus: Nolumus peccare; animus autem noster propendet in pectatum. Qui est ejusmodi, propier meturn, quod vult, non facit, ne ei constituatur supplicium. At hominum generi quaedam necessaria sunt ac naturalia duntaxat. Quod indumentis egeat, necessarium simul est et naturale: est autem venerea voluptas naturalis, sed non necessaria. Has voces adduxi ad reprehendendos Basilidianos, qui non recte vivunt, ut qui vel peccandi potestatem habeant proprier perfectionera, vel omnino quidera natura salvi futuri sint, etsi nunc peccent, quod naturae dignitate sunt electi. Neque vero primi dogmaturn architecti eorumdem perpetrandorum potestatem illis faciunt. Ne ergo Christi nomem suspicientes, et iis, qui sunt in gentibus intemperantissimi, incontinentius viventes, nomini maledictum inurant. "Qui enim sunt ejusmodi, pseudapostoli, operarii dolosi," usque ad illud: "Quorum finis erit secundum opera eorum." Est ergo continentia, corporis despicientia secundum confessionem in Deum; non solum enim in rebus venereis, sed etiam in aliis quae anima perperam concupiscit, non contenta necessariis, versatur continentia. Est autem et in lingua, et in acquirendo, et in utendo, et in concupiscendo continentia. Non docet autem ea solummodo esse temperantes, siquidem praebet nobis temperantiam, ut quae sit divina potestas et gratia. Dicendum est ergo, quidnam nostris videatur de eo, quod est propositum. Nos quidem castitatem, et eos, quibus hoc a Deo datum est, beatos decimus: monogamiam autem, et quae consistit in uno solum matrimonio, honestatem admira tour; dicerites tamen oportere aliorum misereri, et "alterum alteius onera portare" ne "quis, cure" recte "stare videatur," ipse quoque "cadat." De secundis autum nuptiis: "Si uraris," inquit Apostolus, "jungere matrimonio."
Y, en efecto, los valentinianos, que deducían conjugaciones de lo alto de las emanaciones divinas, aceptaron el matrimonio: pero los seguidores de Basílides: "Cuando preguntaron, dicen los apóstoles, si es mejor no casarse, dicen que el Señor respondió: Todos nueve aceptan esta palabra, pues otros son eunucos de nacimiento, pero otros interpretan este dicho de la siguiente manera: "Son naturalmente reacios a las mujeres, quienes, de hecho, usan este temperamento natural, si no se casan. Pero éstas, dicen, lo son. eunucos por nacimiento son por necesidad, los que están restringidos por el deseo de gloria. Los que son cortados por alguna casualidad, por tanto, se vuelven eunucos por necesidad, pero los que se vuelven eunucos según el logos, o la razón del eterno. reino Para evitar esto, dicen, causaron problemas al matrimonio, porque temían la carga y la ansiedad de administrar los asuntos familiares. Y el dicho: "Es mejor casarse que quemarse", es lo que dice el Apóstol: No eches tu alma al fuego, resistiendo día y noche, y temiendo perder los estribos.Porque cuando el alma se ocupa en resistir, se separa de la esperanza. Por tanto, soporta con paciencia, dice Isidomo en la Moral, "mujer contenciosa, no sea que seas arrancada de la gracia de Dios; tu acción de gracias ha caído en petición, y de ahora en adelante te levantarás, para que no dejes de resbalarte y timbale, toma esposa, que no se vaya y diga: "He entrado en el santuario; pero si tengo alguna sospecha de él, que diga: ' No me dejes pecar;' A veces decimos: No queremos pecar, pero el que es así no hace lo que quiere. Lo que necesita ropa es al mismo tiempo necesario y natural; pero el placer romántico es natural, pero no necesario. He traído estas palabras para reprochar a los Basildianos, que no viven correctamente, de modo que aquellos que tienen el poder de pecar de manera apropiadamente perfecta, o están absolutamente seguros de que serán salvos por naturaleza, incluso si pecan ahora, porque han sido elegidos por la dignidad de la naturaleza.De hecho, los primeros arquitectos dogmáticos tampoco les dan el poder de perpetrar lo mismo. Por tanto, no sea que los que sospechan del nombre de Cristo, y los más intemperantes entre las naciones, que viven más incontinentemente, maldigan el nombre. "Porque de esa clase son pseudoapóstoles, obreros engañosos", hasta el punto de: "cuyo fin será conforme a sus obras". Es, pues, dominio propio, desprecio del cuerpo, según la confesión a Dios; porque no sólo en las cosas del amor, sino también en otras cosas que el alma codicia erróneamente, no estando satisfecha con las necesidades, es continencia. Ahora bien, hay restricción tanto en el lenguaje como en la adquisición, en el uso y en la concupiscencia. Pero él no enseña que sean el único medio de moderación; más bien, nos da moderación, para que sea poder y gracia divina. Hay que decir, pues, lo que se ve de nosotros respecto a lo que se propone. De hecho, llamamos bienaventurada la castidad y a aquellos a quienes Dios les ha concedido; Dirás, sin embargo, que es necesario tener misericordia de los demás y "llevar más pesadamente las cargas de los demás", no sea que "quien" parezca "estar" correctamente, también "caiga". Respecto a las segundas nupcias: "Si te atreves", dice el Apóstol, "únete en matrimonio".
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